Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

sobota, 11 października 2014

Konkurs



Kochani, z okazji 3. urodzin Dune Fairytales ogłaszam konkurs. Do dnia naszego święta, czyli do 18 października, do południa możecie wziąć w nim udział. Popołudniu tego dnia odpalam świeczki na torcie i losuję zwycięzcę.
Co trzeba zrobić? Wchodzić na bloga i zostawiać komentarze pod recenzjami, które czytacie. Jeśli ktoś z Was napisze jako anonim, to proszę o skontaktowanie się ze mną przez formularz zgłoszeniowy, bym wiedziała, czyje imię (czy pseudonim) wrzucić do magicznego kapelusza. 
Nagroda będzie, oczywiście, książkowa, ale... to niespodzianka. Zapraszam :)

2 komentarze:

  1. Chciałabym wziąć udział w konkursie :)
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już bierzesz :)

    Żeby jednak doprecyzować, bo chyba o tym nie pomyślałam - chodzi mi o komentarze pod recenzjami, a nie tutaj.

    Elenkaa_ - z racji tego, że byłaś pierwsza, a ja w opisie niedokładna - Twój los jest już w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń