Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Wrześniowe zapowiedzi


Oto kilka ciekawych zapowiedzi na wrzesień. O niektórych z nich będziecie mogli przeczytać na Dune Fairytales? Zgadniecie, które mam na myśli? Jak się Wam podobają? Znaleźliście już coś dla siebie?

Wydawca
Silver Lemon
Autor
Krzysztof Spadło
Tytuł
Skazaniec. Za garść srebrników
Data premiery
21.09.2015


Wydawca
Fronda
Autor
Maciej Replewicz
Tytuł
Stawka większa niż kłamstwo
Data premiery
3.09.2015


Wydawca
Filia
Autor
Susan Ee
Tytuł
Angelfall. Penryn i kres dni
Data premiery
2.09.2015



Wydawca
Wiatr od Morza
Autor
Stanley Middleton
Tytuł
Wakacje
Data premiery
28.09.2015


Wydawca
Zysk i S-ka
Autor
Elżbieta Cherezińska
Tytuł
Turniej cieni
Data premiery
7.09.2015



Wydawca
Jedność
Autor
Pino Farinotti
Tytuł
I odszedł od niej anioł
Data premiery
14.09.2015



Wydawca
Muza
Autor
Marcos Chicot
Tytuł
Zabójstwo Pitagorasa
Data premiery
wrz-15


Wydawca
Znak Horyzont
Autor
Dario Fo
Tytuł
Córka papieża
Data premiery
28.09.2015


Wydawca
Znak Horyzont
Autor
Mirosław Krzyszkowski, Bogdan Wasztyl
Tytuł
Pilecki. Śladami mojego taty
Data premiery
14.09.2015












































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz