Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

wtorek, 18 października 2022

Urodzinowy KONKURS


Dzisiaj Dune Fairytales obchodzi swoje jedenaste urodziny. Z tej okazji zapraszam do wspólnego świętowania. Mam dla Was książkę Beaty Gołembiowskiej zatytułowaną "Ada i Eryk w Krainie Przeklętej Korony". Recenzja książki ukaże się jeszcze w tym miesiącu. Natomiast do końca tygodnia, do północy z niedzieli na poniedziałek, możecie wziąć udział w konkursie. W poniedziałek podam, kto jest zwycięzcą i otrzyma książkę.

"Zadanie" jest proste. Należy:

1. Zaobserwować bloga (niebieski button z prawej strony) oraz

2. pod tym postem wymienić trzy tytuły spod pióra pani Beaty, których recenzje znalazły się dotąd na Dune Fairytales.

Powodzenia!

P.S. Wysyłam nagrody jedynie na terytorium Polski.


11 komentarzy:

  1. "Malowanko na szkle", "W jednej walizce. Polska arystokracja na emigracji w Kanadzie", " Żółta sukienka"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Tylko proszę się podpisać, bo nie wiem, kto bierze udział w konkursie :)

      Usuń
  2. "Żółta sukienka",,W jednej walizce",,Malowanki na szkle"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Proszę jeszcze kliknąć "Obserwuj"

      Usuń
    2. ja już dawno obserwuję i tak też mi się wyświetla :)

      Usuń
  3. ah wiem w czym problem ;) obserwuję jako Sabina Fabczak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Sabino, gratuluję zwycięstwa :) Proszę o kontakt na maila: ewa.skalec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również Pani gratuluję! Gdyby Pani chciałaby się podzielić ze mną (autorką) wrażeniami po przeczytaniu Ady i Eryka w Krainie Przeklętej Korony, będę bardzo wdzięczna! Mój adres bgolembiowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 oczywiście gdy przeczytam opowiem o moich wrażeniach :)
      Pozdrawiam

      Usuń