Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

poniedziałek, 24 stycznia 2022

Gotowi na KONKURS?

 

 

Co należy zrobić, by mieć szansę na otrzymanie najnowszego tomu „Spirit Animals. Księgi Shane’a”?, która właśnie ukazała się nakładem Wydawnictwa Wilga? To bardzo proste!

 

W komentarzu pod tym postem (na blogu, nie na fp):

1. napisz, że bierzesz udział w konkursie i

2. zaobserwuj bloga, klikając tutaj:


 

 

Oczywiście będzie mi bardzo miło, jeśli polubisz fanpage’a i udostępnisz post dalej, ale warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest aktywność na samym blogu (czyli komentarz i obserwacja).

 

Konkurs kończy się 5 lutego o północy. Zwycięzcę podam następnego dnia, w niedzielę 6 lutego.

 

Zastrzegam sobie, że wysyłam książkę jedynie na terenie Polski (Pocztą Polską, InPost bądź Paczką Orlen).

4 komentarze:

  1. Cudowna nagroda ! bardzo chętnie biorę udział <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga18 (Sabina Fabczak), gratulacje :)
    Proszę o kontakt prywatny, bym mogła przygotować paczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca <3
      cudowna wiadomość ! Dziękuję

      Usuń