Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

poniedziałek, 18 października 2021

Urodziny, podziękowania i rozwiązanie konkursu

Tak, tak, to już dzisiaj! Dokładnie dziesięć lat temu siadłam przed komputerem i zaczęłam pisać pierwszego posta. Potem posypało się kilka następnych i tak, powolutku, pomalutku… doszliśmy do prawie 700. Przy okazji niejako powstały dwa inne blogi, jednak to właśnie Dune Fairytales jest moim projektem flagowym. Moim pierworodnym dzieckiem. Mnóstwo recenzji, trochę wywiadów (w tym ten dzisiaj opublikowany) i konkursów (za chwilę rozwiązanie najnowszego), relacji z różnych targów i spotkań z autorami.

Dziękuję Wam, wszystkim tym, którzy czytają, którzy komentują (komentujcie więcej, bo wiem, że czytacie), którzy rozsyłają wici w szeroki świat. Postaram się znów regularnie dzielić się moimi opiniami o kolejnych książkach. Dzieci nieco podrosły, znów dużo czytam (nie tylko z literatury dziecięcej), powoli znajduję czas by usiąść i kilkoma słowami podzielić się z Wami moimi przemyśleniami na temat lektury.

Czego sobie życzę? Kolejnych wspaniałych książek do czytania, Waszych komentarzy (to bardzo buduje, gdy widzę, że pomogłam Wam w wyborze i że nie piszę tylko dla siebie), możliwości rozwoju, nawiązania kontaktów z jeszcze kilkoma wydawnictwami, z którymi współpraca mi się marzy od jakiegoś już czasu.

 


Z okazji urodzin ogłosiłam konkurs. Wydawało mi się, że banalnie prosty. Cztery kliknięcia, napisanie jednego czy dwóch słów i już. Okazało się, że jednak się przeliczyłam i to był chyba najtrudniejszy z moich dotychczasowych konkursów. Cóż, uczymy się na własnych błędach 😊 Łącznie udział wzięło mniej osób, niż przypuszczałam, ale większość nie dopełniła wszystkich warunków. Miło mi ogłosić zwycięzcę. Mam nadzieję, że nagroda się spodoba (pokażę ją przy pakowaniu, jutro, może w środę), żebyście mogli zobaczyć, reprodukcję którego rysunku Wojtka Siudmaka wygrała… (fanfary!!!) Emilia Sarnacka. Gratuluję zwycięstwa!

2 komentarze: