Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

poniedziałek, 12 października 2020

Emocje i uczucia – propozycje dla dzieci

 
Jakiś czas temu obiecałam Wam krótki przegląd naszych książek dotykających tematu uczuć i emocji. Poniżej przedstawiam zdjęcia okładek. Recenzje niektórych z tych pozycji możecie znaleźć na Dune Fairytales, wystarczy wpisać tytuł. Jeśli specjalnie zainteresuje Was jakaś książka, której recenzji jeszcze nie napisałam, dajcie znać w komentarzu. Postaram się nadrobić zaległości w najbliższym czasie.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz