Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

sobota, 18 września 2021

KONKURS URODZINOWY

Drodzy i Szanowni,

Dokładnie za miesiąc, 18 października,  minie dziesięć lat od chwili, gdy założyłam Dune Fairytales. Czasami pisałam więcej, czasami mniej. Możecie u mnie znaleźć recenzje przeróżnych tytułów. Łącznie na dzień dzisiejszy to niemal 700 wpisów. Chciałabym zatem uczcić jakoś te wyjątkowe, 10. urodziny.

Ogłaszam więc KONKURS!

Co należy zrobić? 

1. Po pierwsze zaobserwować bloga (niebieska ikonka z prawej strony). Następnie trzeba wejść na Fanpage'a i wykonać kolejno poniższe zadania:

2. Polubić fanpage'a (nie tylko post)

3. Udostępnić post z informacją o konkursie na swojej tablicy

4. Pod postem konkursowym podać tytuł swojej ulubionej książki.

W konkursie wezmą udział jedynie osoby, które spełnią wszystkie warunki.

Nagrodą jest reprodukcja rysunku z "Diuny" autorstwa Wojtka#Siudmaka w formacie A4 (papier kredowy).

Wyniki konkursu ogłoszę w dniu urodzin bloga, 18.10.2021 roku. 

Wysyłam jedynie na terenie Polski.


Zapraszam do zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz