Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

czwartek, 3 października 2019

Książki z serii "To moja bajka" od Wydawnictwa Wilga

"... jeździ koparką"
Danielle McLean
Tytuł oryginału: Star in Your Own Story – Drives a Digger
Przekład (z j. angielskiego): Ewelina Węgrzyn
Wydawnictwo: Wilga
Warszawa 2019
Oprawa: twarda
Liczba stron: 20
Ilustracje: Kathryn Selbert
ISBN: 978-83-280-6840-7
 




"... ratuje przyjaciół"
Georgiana Deutsch
Tytuł oryginału: Star in Your Own Story –Saves the Day
Przekład (z j. angielskiego): Ewelina Węgrzyn
Wydawnictwo: Wilga
Warszawa 2019
Oprawa: twarda
Liczba stron: 20
Ilustracje: Vicki Gausden
ISBN: 978-83-280-6839-1





Niemal dekada minęła już od chwili, kiedy pomyślałam, że chciałabym współtworzyć wydawnictwo, które zajmowało się wypuszczaniem na rynek spersonalizowanych książeczek dla dzieci. Nic jednak, z różnych powodów, z tego przedsięwzięcia nie wyszło. Niemalże o tym zapomniałam, kiedy nagle, jakiś miesiąc temu, Rebeczka powiedziała, że chciałaby książeczkę, w której to ona jest bohaterem. Masz ci los.... I tu na pomoc przyszło wydawnictwo Wilga, które akurat w tym czasie wydało swym nakładem dwa tytuły, w których to każde dziecko może wcielić się w głównego bohatera opowieści.
"... jeździ koparką" i "...ratuje przyjaciół" to przekłady z języka angielskiego i składają się na serię "To moja bajka". Ciekawa jestem, czy pojawią się w niej kolejne tytuły. Mam nadzieję, że tak, bo przychodzi mi do głowy przynajmniej kilkoro dzieciaków, które bardzo by się ucieszyły z takich właśnie prezentów.
Dzięki zamieszczonym z tyłu naklejkom rodzic może w książce umieścić imię swojego (bądź cudzego) dziecka. Będzie ono widoczne na wszystkich prawych stronach książeczki oraz na okładce, ponieważ we wszystkich kartach i okładce wycięty jest specjalny otwór służący właśnie temu celowi. Literki są ładne, kolorowe, dość duże. Dzieci które potrafią już czytać choćby tylko swoje imię, nie będą więc miały żadnego problemu, by rozpoznać, że ta książeczka jest rzeczywiście o nich. Resztę naklejek można zgrabnie usunąć razem z folią, na której się znajdują i wykorzystać w jakimś innym celu.
Dzieciaki stają się zatem postaciami z bajki. W pierwszej historii nasza Ariunia jest zielonym krokodylem, operatorem żółtej koparki. Możecie sobie wyobrazić jej radość? Sama niedawno w takiej właśnie koparze siedziała i uwielbia o tym opowiadać. Teraz natomiast ma o tym prawdziwą książkę. Na dodatek krokodyla Ariunię spotka nie lada przygoda. Zakończy się pomyślnie, ale początkowo wygląda całkiem groźnie. W drugiej opowieści nasza Rebeczka, wiewiórka w płaszczu superbohatera, będzie pomagała swym leśnym przyjaciołom pokonać strach. Jednocześnie uratuje małego zajączka, który zawisł na gałęzi i nie umiał z niej zejść. Prawdziwy superbohater!
Książeczki wydano w twardych oprawach. Są przepięknie, barwnie ilustrowane. Teksty nie są długie, za to zrozumiałe nawet dla najmłodszych. Będą z pewnością również świetnym materiałem do nauki czytania, ponieważ czcionka jest duża i wyraźna.
To marzenie każdej dziewczynki i każdego chłopca. Rodzice, kupujcie!









Książkę przeczytałam dzięki życzliwości Wydawnictwa Wilga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz