Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

wtorek, 18 lutego 2020

Erin Hunter w Polsce!!!

Do wszystkich, którzy kiedyś czytali moje recenzje "Wojowników" Erin Hunter. 
Do wszystkich polskich kociarzy. 
Do wszystkich, którzy lubią dobrą literaturę i spotkania z autorami.
 Właściwie do wszystkich: Victoria Holmes, czyli jedna z autorek (przypominam, że Erin Hunter to pseudonim, pod którym piszą trzy panie) "Wojowników" przyjeżdża niedługo do naszego pięknego kraju. Wiosną tego roku nad Wisłą i Wartą władzę przejmą koty z plemienia.
Pomiędzy 6 a 12 maja, Victoria Holmes odwiedzi trzy polskie miasta: Warszawę, Poznań i Kraków
Bądźcie czujni, więcej informacji już wkrótce.

Natomiast poniżej ciekawa grafika, która ukazała się właśnie na fanpage'u Wydawnictwa Nowa Baśń. Może się Wam przyda? Mnie z pewnością, jako że nadrabiam kocie zaległości.






(Grafika pobrana z Fanpage'a Nowej Baśni)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz