Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

środa, 20 marca 2013

Pyrkon tuż tuż...

Już... Już za dwa dni zaczynamy znów pyrkonowe szaleństwo! Nie mogę się doczekać tego piątkowego popołudnia, kiedy atmosfera konwentowa całkowicie wessie mnie i przeniesie do innego – lepszego, ciekawszego i barwniejszego – świata.
Trzeci raz już Pyrkon na Międzynarodowych Targach Poznańskich – z pewnością znów nas czymś zaskoczą jego organizatorzy. Czym tym razem? Oj, będzie się działo!
Czy pokonamy zeszłoroczny rekord uczestników i będzie nas więcej niż sześć i pół (sic!) tysiąca fantastycznych ludzi? Kto wie. By się dowiedzieć – wystarczy za jakiś czas przeczytać informacje na stronie internetowej: http://www.pyrkon.pl/2013. Jeśli jednak chcecie być nie tylko obserwatorami, ale również wziąć udział w tej niesamowitej imprezie – pospieszcie się, czas ucieka!
 Cytujać info ze strony konwentu: "Co sprawia, że to wyjątkowa impreza? Może:
  • ponad 800 godzin programu,
  • liczni goście z zagranicy oraz polscy twórcy (dotychczas odwiedzili nas: Ian McDonald, Grzegorz Rosiński, Adrian Tchaikovsky, Jarosław Grzędowicz, Jacek Dukaj i dziesiątki innych),
  • fantastyczne LARP-y,
  • porywające sesje RPG,
  • bogactwo stoisk,
  • wystawy, pokazy i koncerty,
  • tematyka zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych miłośników fantastyki?"
Macie jeszcze jakieś wątpliwości, co do tego, że te trzy dni to po prostu trzeba spędzić w Poznaniu? Cóż, ja nie mam. Walizka spakowana, dobry humor przygotowany, stroje uszykowane, czas w drogę ruszać.
Pyrkon 2013 zaprasza, ja zaproszenie przyjmuję, a kiedy się skończy i pozostanie kolejnym wspaniałym wspomnieniem – napiszę słów parę o tym, co się działo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz