Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

piątek, 18 października 2013

2 lata...

Kochani, dwa lata mijają dzisiaj od dnia, w którym powitałam Was na tym blogu, obiecując, że będą się na nim pojawiały na bieżąco recenzje przeczytanych przeze mnie książek. Przyznaję, że w ostatnim czasie jest ich mniej i to moja wina – nie bardzo miałam czas na czytanie, a tym bardziej na pisanie. Poprawię się jednak w najbliższym czasie. Niech to będzie moja urodzinowa obietnica. Dmucham dwie świeczki, życząc sobie, by jak najwięcej z Was czytało – książki i bloga Dune Fairytales. Byście komentowali i brali udział w dyskusjach. Wam natomiast życzę tego, bym miała siły i czas w kolejnych latach, by nadal pisać.
Jednocześnie chciałam Was zaprosić do częstszego odwiedzania dwóch pozostałych blogów prowadzonych przeze mnie. 
Na Dla każdego coś dobrego (pod adresem: http://fairyliterature.blogspot.com/) znajdziecie przeróżne teksty. Nie tylko moje, ale także innych autorów (ich lista rośnie z miesiąca na miesiąc). Możecie tam przeczytać opowiadania, wiersze, recenzje książek, filmów i seriali, przepisy kulinarne, czy choćby dowiedzieć się, co się dzieje w blogosferze.
Z kolei blog Saga Wielkich Rodów (adres: http://sagawielkichrodow.blogspot.com/) poświęcony jest mojej twórczości. To coś w rodzaju, bardzo nieregularnego, dziennika, który spisuję z moich poczynań literackich. Opisuję inspiracje, trochę piszę o moich bohaterach i kolejnych tekstach, a także o tym, co tłumaczę.
Tak więc – urodzinowo – Dune Fairytales życzy Wam wszystkiego dobrego i... owocnej lektury, moi Drodzy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz