Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

wtorek, 22 października 2013

Koniec roku...

Aż trudno w to uwierzyć, ale rzeczywiście – koniec roku zbliża się nieuchronnie i to już całkiem sporymi krokami. Mam kilka książek, które zaczęłam czytać i z jakichś powodów nie dokończyłam. jest też kilka, które bardzo chciałabym przeczytać jeszcze w 2013 (no dobrze, jest ich baaaaardzo dużo, ale trzeba być realistą). Postanowiłam więc zrobić Wam mały preview, jakie recenzje pojawią się do końca grudnia, a z drugiej strony jest to dla mnie pewne zobowiązanie się wobec Was (i siebie), że je przeczytam, zanim wybije magiczna godzina Zero i zmieni się data roczna. Oto zdjęcie (nie wszystkich, bo niektóre mam w formie elektronicznej) tytułów, których recenzje powinny się pojawić na Dune Fairytales jeszcze w 2013 roku. Trzymajcie za mnie kciuki (ostatnio nie mogę się ogarnąć z czytaniem i pisaniem).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz