Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

sobota, 31 października 2015

Zapowiedzi na listopad

Kolejny bardzo subiektywny wybór nowości wydawniczych z mojej strony. Tym razem kilka propozycji na listopad 2015. Ciekawe czy i Wy znajdziecie coś dla siebie.

Zysk i S-ka
Frances Hodgson Burnett
"Mały lord"




  Nowa Baśń
Erin Hunter
"Wojownicy. Ogień i lód"


Filia
Zbiór opowiadań
"Siedem życzeń"



Zysk i S-ka
Charles Dickens
"Opowieści wigilijne. Świerszcz za kominem"




Wielka Litera
Marek Niedźwiecki
"Australijczyk"



Fronda
Joanna Puchalska
"Kresowi Sarmaci"



Wiatr od Morza
Matthew Kneale
"Drobne występki w czasach obfitości"



Zysk i S-ka
Frances Hodgson Burnett
"Tajemniczy ogród"


Ja już zacieram rączki na niektóre z tych pozycji. Ponadto dowiedziałam się o kilku bardzo ciekawych premierach, które wydawnictwa szykują nam na grudzień. Końcówka roku będzie naprawdę ekscytująca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz