Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

sobota, 1 lutego 2014

Zaczął się luty

Podsumowanie stycznia? 2968 stron przeczytanych. Daje to 12 tytułów skończonych, plus trzy napoczęte. 18,9 cm (a średnio "muszę" miesięcznie przeczytać 15). Pięć książek z wyzwania "Czytam fantastykę". Jedna książka dla projektu "Polacy nie gęsi i swoich autorów mają". Jedna pozycja od Wydawnictwa Białe Pióro, jedna od Sowy, jedna prosto od Autorki, pani Terki. Nawiązana współpraca z Wydawnictwem Białe Pióro. Udzielone dwa wywiady. Zorganizowałam sobie na najbliższy czas ponad 10 książek od wydawnictw i autorów. Czekają Was niespodzianki, bardzo, bardzo ciekawe. Co jeszcze? Przekroczyłam magiczną liczbę 8 tysięcy odwiedzających i to bardzo szybko. Blog zaczyna naprawdę żyć. Mam cel: chciałabym do końca marca dobić do 10 tysięcy. Liczę, że mi w tym pomożecie. No i chyba tyle słowem ogłoszeń parafialnych na pierwszy dzień lutego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz