Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

sobota, 1 marca 2014

Podsumowanie lutego

Podsumowanie lutego? 2962 stron przeczytanych. Daje to 12 tytułów skończonych, plus dwa napoczęte. 18,2 cm (a średnio "muszę" miesięcznie przeczytać 15). Cztery książki z wyzwania "Czytam fantastykę". Jedna pozycja od Wydawnictwa Fronda, jedna od Sowy, trzy prosto od Autorów (Bruno Wioska, Marek Świerczek i A.M. Chaudiere). Dwie książki od wydawnictwa RW2010. Nawiązana współpraca z: Lambook, RW2010 i Frodna. Do tego dochodzi najstarsza książka, jaką miałam okazję czytać, czyli oryginalne, pierwsze wydanie powieści "Ostatni Upior w Bielehradzie..." z 1842 roku.
Przekroczyłam magiczną liczbę 9 tysięcy odwiedzających i to bardzo szybko. Pozostaje cel ze stycznia: chciałabym do końca marca dobić do 10 tysięcy. Liczę, że mi w tym pomożecie. No i chyba tyle słowem ogłoszeń parafialnych.
W marcu czeka Was wiele ciekawych nowości. Już leżą przygotowane, lista na marzec gotowa, ja nie mogę się doczekać. A Wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz