Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

sobota, 12 lipca 2014

Konkurs

Do wygrania 71 numer pisma "Fronda LUX" (tutaj link do recenzji: http://dune-fairytales.blogspot.com/2014/07/fronda-lux-nr-71.html). Jest to nowiutki, nieczytany egzemplarz.
Zadanie jest proste: Podajcie przynajmniej trzy książki wydane przez Frondę, które w tym roku zrecenzowałam. Proszę o udzielanie odpowiedzi poprzez formularz kontaktowy na blogu (po prawej stronie, na dole).
Czas macie do poniedziałku do północy. We wtorek wylosuję zwycięzcę i podam wyniki :)
Do dzieła zatem!

1 komentarz:

  1. Życzę wszystkim konkursowiczom powodzenia. A ja sama udziału nie biorę, bo jakoś ta pozycja mnie nie zainteresowała. ;p
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń