Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

wtorek, 15 lipca 2014

Rozwiązanie konkursu


Kochani!
Nadszedł wtorek, czas rozstrzygnąć konkurs. Dziękuję tym, którzy wzięli udział. Nie było Was wielu, ale myślę, że i tak nie powinnam narzekać – wszak to pierwszy konkurs na Dune Fairytales, a i czasu było mało.
Komisja w składzie:
1. mój szanowny Mąż oraz
2. moja skromna osóbka
dokonała losowania, a wyniki możecie zobaczyć na zdjęciu obok.
Gratuluję Asi Hadzik (z http://bojalubiekaweiksiazki.blogspot.com/)! Poproszę o nadesłanie (w prywatnej wiadomości) adresu, pod który wyślę nagrodę.
Zapraszam do udziału w kolejnych konkursach, bo choć pierwszy – nie był to z pewnością ostatni konkurs na Dune Fairytales.








Kwartalnik zasponsorowało Wydawnictwo Fronda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz