Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

środa, 22 kwietnia 2015

Premiery, Święta i zapowiedzi

Ludki moje kochane, Czytelnicy moi drodzy. Jutro wyruszam na Pyrkon i przez kilka dni mnie tu nie
będzie. Tym bardziej więc chciałam Was poinformować, bądź też przypomnieć tym, którzy o tym wiedzą, że:
primo – dzisiaj premiera trzeciego tomu Sagi rodu Winnych Ałbeny Grabowskiej (tutaj wywiad z Autorką, przeprowadzony z okazji wydania drugiego tomu: http://fairyliterature.blogspot.com/2015/02/lekarz-matka-pisarz-oraz-nowa-polska.html,
secundo – jutro Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich (http://www.zaiks.org.pl/436,111,23_kwietnia_%E2%80%93_swiatowy_dzien_ksiazki_i_praw_autorskich).
Biorę ze sobą do czytania dwie książki, więc oczekujcie nowych recenzji zaraz po moim powrocie, czyli w środku przyszłego tygodnia. Wówczas ukażą się również fotki książek, które "zdobyłam" na wymianach książkowych w Warszawie i Poznaniu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz