Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

wtorek, 18 października 2011

Powitanie






Witajcie.

Na początek opowiem trochę o sobie. Mam w tej chwili 28 lat i jestem świeżo upieczoną mężatką. Skończyłam dwa kierunki studiów – prawo i bankowość, ale moją prawdziwą pasją jest literatura. Sama piszę i z pewnością niejeden raz pojawi się tutaj jakiś mój utwór – z mniejszych form zdecydowanie preferuję poezję. Ukończyłam kilka niedługich powieści, niestety jak na razie nie udało mi się jeszcze żadnej wydać. Mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni.
W obecnej chwili jestem w trakcie pisania czwartego tomu sagi, którą zaplanowałam sobie na tomów… 17. Będziecie mieli okazję poznać niektóre ich fragmenty na łamach bloga.
Dlaczego Dune? Jestem olbrzymia fanką „Diuny” Franka Herberta – ta książka wywróciła moje życie do góry nogami, dzięki niej również poznałam mojego Męża i jest częścią naszego codziennego życia.
Dlaczego Fairytales? Ponieważ kocham baśnie i wszelakie historie. Bardzo dużo czytam i zamierzam w dużej mierze ten blog poświęcić właśnie cudzym książkom – będę na bieżąco pisała recenzje tego, co przeczytałam, a także cofnę się do tych pozycji, które przeczytałam w niedawnym czasie – a jest tego naprawdę sporo.
Chyba to tyle na dzień dobry :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz