Fragment mojej recenzji został umieszczony na okładce powieści "Skazaniec. Z bestią w sercu" Krzysztofa Spadło


Moja recenzja została zamieszczona na okładce powieści "Wojownicy. Odwet Wysokiej Gwiazdy" Erin Hunter

Fragment mojej recenzji „Korony śniegu i krwi” został umieszczony na okładce powieści Elżbiety Cherezińskiej – "Niewidzialna korona"

czwartek, 1 stycznia 2015

Top 15 roku 2014 by Chani

Miało być Top ten, ale coś przeczuwałam, że się nie uda. Ostre kryteria i tak kazały odrzucić wiele bardzo dobrych książek, po czym zostało te piętnaście tytułów, które najbardziej zapadły mi w pamięć i które wywarły największe wrażenie. Ich kolejność jest raczej przypadkowa, nie zwracajcie na nią uwagi. Liczy się fakt, że właśnie te książki znalazły się na liście.

Oto mój subiektywny wybór spośród lektur, które miałam okazję i zaszczyt przeczytać w roku 2014:

– Niewidzialna korona – Elżbieta Cherezińska,
– Dybuk – Marek Świerczek,
– Ciemno, prawie noc – Joanna Bator,
List z Powstania – Anna Klejzerowicz,
Skazaniec. Na pohybel całemu światu! – Krzysztof Spadło,
Zośkowiec – Jarosław Wróblewski,
To, co zostało – Jodi Picoult,
Powidoki – Marta Magdalena Lasik,
Konklawe – Roberto Pazzi,
Pobojowisko – Michael Crummey,
Anglicy na pokładzie – Matthew Kneale,
Popiół i kurz. Opowieści ze świata POMIĘDZY – Jarosław Grzędowicz,
Sukienka ze spadochronu – Monika Białkowska,
Odzyskane życie – Colombe Schneck.

Pozostaje jedynie mieć nadzieję, że rok 2015 również będzie obfitował w tak znamienite pozycje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz